Журналістам розкажуть про професійні стандарти, «джинсу» та пропаганду у ЗМІ Одеси

15 вересня 2017 року о 10:00 у конференц-залі навчального центру ITDiscovery (проспект Шевченка 2) відбудеться тренінг для журналістів: «Як дотримуватись стандартів журналістики в умовах популізму, постправди та тиску різних сторін?».

Одеські журналісти дізнаються про результати моніторингу місцевих ЗМІ, зокрема про те:

  • як одеські мас-медіа дотримуються професійних стандартів;
  • яким є відсоток матеріалів із ознаками замовності в регіоні;
  • яких публікацій в одеських ЗМІ більше — власних чи запозичених;
  • яким темам найбільше віддають перевагу журналісти.

Одеські ЗМІ включені до моніторингу регіональної преси, що проводиться, Інститутом демократії ім. Пилипа Орлика, разом із виданнями семи регіонів країни. Окрім ситуації в одеських медіа, під час тренінгу обговорюватимуться проблеми роботи журналістів у часи нових медіа, постправди та популізму. Тренінг проводитимуть медіаексперти Інституту демократії імені Пилипа Орлика Олена Іванова та Наталія Стеблина.

Реєстрація за посиланням

Програма заходу

09.45-10.00 – реєстрація, кава.

10.00-11.30 – Звіт Freedom House щодо ситуації зі свободою преси у світі та в Україні. Міжнародні журналістські організації про дотримання професійних стандартів українськими медіа. Стандарти редакційної незалежності та суспільної вагомості. Що таке неналежно маркована реклама і якою має бути рекламна політика регіонального ЗМІ?

11.30-11.45 – кава.

11.45-13.15 – Пропаганда, журналістика та PR. У чому різниця? Тактики пропаганди та переконання. Чи може пропаганда бути етичною? Як одеські мас-медіа дотримуються професійних стандартів журналістики? «Джинса» та пропаганда у ЗМІ Одеси.

13.15-13.45 – обід.

13.45-15.15 – Сучасна політична комунікація та постправда. Як політики привертають увагу до себе і чому це може бути небезпечно для демократії? Приклад США: «альтернативні факти» Дональда Трампа. Сучасна російська пропаганда: основні прийоми.

15.15-15.30 — кава

15:30- 17:00 Нові медіа та політична комунікація. Як нові медіа змінюють журналістику? Процес виробництва новин та соціальні мережі. Пресрелізм та «дурналістика».

Тренери:

Олена Іванова, медіаексперт, аналітик проекту з моніторингу регіональних ЗМІ, доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (м. Одеса).
Наталія Стеблина, медіаексперт, координатор проекту з моніторингу регіональних ЗМІ, редактор рубрики «Медіадослідження» на сайті «HappyMisto.od.ua», доцент кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (м. Одеса).
Запрошуємо журналістів, редакторів місцевих медіа, громадських журналістів та блогерів!

Захід проводиться Інститутом демократії імені Пилипа Орлика (Київ) за підтримки USAID через Інтерньюз

Контакти: Аліна Червінчук, 0981782057, ел.адреса: [email protected]

This Post Has Been Viewed 152 Times

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *