Західні журналісти визначили основний інструмент російської пропаганди

«Провідне завдання російської пропаганди не насадити меседжі типу «Росія чи Путін – це добре», її основна мета підірвати основи комунікації», — заявила Енн Еплбаум, журналістка Washington Post під час дискусії на ІІІ Львівському медіафорумі. На її думку, пропаганда в Росії та на Заході працює по-різному. І якраз на на прикладі Заходу провладні російські ЗМІ дискредитують демократію. «Вони показують: дивіться, між Росією та Заходом немає різниці, а отже, у російських громадян немає альтернативи», — додала Еплбаум.

kiselevУспіх російської пропаганди також і в тому, що, розповідаючи про події в Україні, зарубіжні журналісти подають дві точки зору: російську та українську як рівноцінні, — зазначила Галя Акерман, французька журналістка, яка також брала участь у дискусії: «Тимчасом якщо висвітлюються події у Північній Кореї, ніхто не дає слова Кім Чен Ину». Її підтримав Борис Райтшустер, журналіст Focus з Німеччини, додавши, що німецькі високопосадовці та й журналісти не називають речі своїми іменами, зокрема війну в Україні – війною: «Їм зручно використовувати слово «конфлікт», оскільки конфлікт – це щось внутрішнє, а отже не потрібно втручатися».

Сергій Медведєв, журналіст російського телеканалу «Дождь», який також долучився до дискусії, сказав, що федеральні канали не інформують, а намагаються будь-що заплутати глядача: «Накидаються версії. Їх дуже багато. І ніхто не знає, де правда».

ІІІ Львівський медіафорум відбувся 28-30 травня, основними темами зустрічі були «Медіа і війна», «Медіа і глобальна конкуренція»

This Post Has Been Viewed 6 Times

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *