«ЗМІ Львова розмістили найменше публікацій із ознаками замовності. На відміну від більшості регіональних видань, львівські медіа активно стежать за подіями, які відбуваються по всій Україні, аналізують ситуацію в парламенті та уряді, лишаючись дуже критичними до влади», — зазначає Світлана Єременко, керівник проекту з моніторингу регіональних ЗМІ.

У постсвятковий період львівські друковані видання не демонстрували особливої «джинсової активності». Відсоток матеріалів з ознаками замовності в газетах став відчутно меншим порівняно з двома попередніми періодами моніторингів: лютий 2016 року 7,25%, вересень 2015 року — 11,43%, червень 2015 року — 13,33%. Такими є спостереження експертів Інституту демократії імені Пилипа Орлика, які досліджували вісім видань Львова.

джинса у львівських медіа«Але в лютому ЗМІ порушили усталену пропорцію «джинси» між друкованими і електронними виданнями. Якщо, зазвичай, в електронних медіа матеріалів з ознаками замовності було майже вдвічі більше, ніж в друкованих виданнях, то в лютому паперові ЗМІ змінили це співвідношення з точністю майже до навпаки: 7,25% (друковані) проти 4,76% (електронні)», — коментує Ольга Шостак, координатор Моніторингу дотримання професійних стандартів регіональними друкованими та онлайн-медіа.

І в друкованих, і в електронних ЗМІ цього разу переважає комерційна «джинса» — 66,6%, політична становить 33,4%.

«Три матеріали з очевидними ознаками політичної замовності, опубліковані у трьох виданнях — двох друкованих і одному електронному, замовили, вірогідно, дві політичні партії і один експертний центр. Два – з Києва, один – зі Львова, — прогнозує медіаексперт Роман Шостак. — Загалом лютневий результат – один із найнижчих рівнів інтересу замовників до так званої політичної джинси у восьми провідних ЗМІ Львівщини. Більший попит у лютому був у джинси комерційної, і каталізатором публікацій з ознаками комерційної замовності став відомий банк із зарубіжними інвестиціями та місцевою пропискою, який, зокрема, спокусив одну газету і два інтернет-видання. Найменшим редакційним гріхом в час епідемії грипу було рекламувати в газеті під рубрикою “Новини компаній” бальзамовий напій як найкращі ліки від вірусного захворювання для всіх хворих».

This Post Has Been Viewed 177 Times