Зовнішня реклама в Одесі: більше означає менше?

Комфортне міське середовище — це не тільки зручна інфраструктура або ж красива архітектура. На затишок у місті впливає безліч факторів, у тому числі, й зовнішня реклама, якій «Happy Misto» ще не приділяло своєї уваги. Продуманий дизайн  біг-бордів, сіті-лайтів, вивісок та інших рекламних форматів допомагає мешканцям зорієнтуватися у щоденному вирі інформації, правильно обрати той або інший товар, а часом — просто посміхнутися й порадіти життю. Однак, далеко не всі оголошення та вивіски в Одесі відповідають нехитрим вимогам зовнішньої реклами. Розглянемо найбільш типові порушення.

1. Один з провідних принципів зовнішньої реклами такий: не розміщуйте на біг-борді більш, ніж шість слів. Водій та пасажири, що їдуть повз, просто не встигнуть прочитати текст.

Фото0199 600x523 Зовнішня реклама в Одесі: більше означає менше?Судячи з усього, нам хочуть повідомити щось дуже важливе, якщо треба телефонувати 102. Але для того, щоб зрозуміти — що саме, треба зупинитися посеред перехрестя й уважно вчитуватися у текст. Хто погано бачить, може скористатися підзорною трубою або іншими засобами із схожим призначенням.

2. Такий самий принцип щодо ілюстрацій: не більше одного-двох зображень. І чим менш деталізовані фото, тим краще.

Фото0200 600x800 Зовнішня реклама в Одесі: більше означає менше?Звичайно, рекламодавець хоче розповісти про себе якнайбільше позитиву. Але у такому випадку краще випустити буклет чи рекламну газету. Чим більш переобтяженою є зовнішня реклама, тим менше ймовірності, що перехожий чи водій помітять її.

Якщо вже говорити про воєнну тематику, набагато кращою є реклама із фото «кіборгів». Портрет, ненав’язливе тло і коротке гасло. У даному випадку працює правило, яке Якоб Нільсен, відомий дизайнер, сформулював так: «менше означає більше».

Ось вам іще один щедевр із порушенням цього принципу:

Фото0198 600x429 Зовнішня реклама в Одесі: більше означає менше?3. Принцип «менше означає більше» стосується також кольорів. Якщо дизайнер не стримує себе у цьому, у глядача цілком ймовірно виникне враження хаосу. Натомість будь-який об’єкт графічного дизайну має виглядати цілісно.

Фото0201 600x450 Зовнішня реклама в Одесі: більше означає менше?Як бачимо, у логотипі використано три кольори: білий, червоний та жовтий. Цих трьох кольорів було б цілком достатньо, аби оформити борд. У ці ж кольори потрібно було вбрати парубка, якого розчавило піцою. Натомість отримуємо не надто гармонійні сполучення кольорів: зелений, бузковий, синій, коричневий та ін.

Ну, і на десерт борд, на якому порушено усі наведені вище правила.

Фото0190 600x484 Зовнішня реклама в Одесі: більше означає менше?P.S. У нашому сьогоднішньому огляді ми поговорили лише про основні принципи зовнішньої реклами (точніше, про порушення цих принципів). Далі буде…

Наталя Стеблина

This Post Has Been Viewed 37 Times

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *